piątek, 9 sierpnia 2013

Nominacja

Witajcie, upały, upały, upały spowodowały, że nie miałam siły podnieść nawet ręki z gorąca nie mówiąc o chodzeniu gdziekolwiek. Na szczęści już się ochłodziło, więc wybrałam się znów na łono Natury w poszukiwaniu weny.

          Zanim pokarzę kogo udało mi się spotkać, chciałam się pochwalić nominacją od Zielonego Koszyka . Bardzo się ucieszyłam z nominacji :) :) i serdecznie za nią dziękuję :) Niestety pełnia lata, remont i dwulatek sprawiły, że informuję Was o tym dopiero teraz.

   Ta nagroda to Versatile Blogger Award.
Z nagrodą wiążą się również pewne zasady:
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.



Uwaga Uwaga! teraz fakty o mnie:
  1. Jestem magistrem biologii.
  2. Jestem również mamą i żoną.
  3. Nadal mieszkam w moim rodzinnym domu (bo gdzie mi będzie najlepiej ;) ).
  4. Nie mogę żyć i oddychać bez spacerów po lesie i łąkach.
  5. Nie mogę żyć również bez czekolady ;)
  6. Od zawsze wytchnienie i odpoczynek psychiczny dawały mi różnorakie twórcze zajęcia.
  7. Moją ostatnią miłością jest decoupage i odkrywanie przepisów kuchni regionalnej Podlasia.
Otworzyłam przed Wami część mojego wnętrza ;) 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...